torsdag 15 mars 2012

Det som är hem

Var?
Jag befinner mig i Slottet.

3 kommentarer:

  1. SVAR: ja precis, ibland är det ju snö i april men nu känns det som snön försvinner för den här gången. I Lund var det ju varmt som sjutton, 17 + och här i Gävle på hemmaplan är det också just rätt varmt och inte mer än isfläckar och små snöhögar kvar av vintern :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Den svåra parten är nog att välja bort. Därefter ser jag vad som lämnar kvar - det som väljs.

    SvaraRadera
  3. Sv: Jag förstår ditt resonemang. Det handlar om vidare utbildning och nytt boende. Jag vet ännu inte vilka val jag har att välja på som är säkra eftersom jag måste ännu genomgå inträdesprov och urval av betyg. Just på grund av dessa urval måste jag prioritera och kompromissa, eftersom jag hinner inte med allt.

    SvaraRadera