torsdag 22 november 2012

FLYTT

På grund av att jag så lätt blir rastlös och så lätt tappar fokus, så ofta vill byta profil och så ofta vill hitta små nystarter om natten, om dagen, har jag bytt. Det handlar även om att oräkneliga skäl till irritation och frustration och fällor att trampa i på blogger fick sista droppen att falla. Jag flyttade hit:

PNEUMA

Denna blogg kommer inte att uppdateras mer, men för att mikroorganism/miniprojekt inte helt ska gå i graven (det är jag inte redo för ännu) har jag flyttat över ett axplock av de gamla inläggen härifrån dit. Givetvis på samma kronologiska platser som förr. Det kommer ta ett tag att anpassa sig, men efter ett troget år hos google ger jag nu upp. Inga fler hundögon.
Jag hoppas att ni, den lilla skara som ändå verkar ha hittat hit, följer med dit bort med. Bloglovin' fungerar för oss alla, var vi än står eller befinner oss imorgon. Ni vet.

Kom.

1 kommentar:

  1. svar: åh. vet inte riktigt vad jag ska svara, men på något vis så värmer dina ord faktiskt. så.. tack tack och återigen tack för din kommentar.

    SvaraRadera