måndag 11 juni 2012

Ring P1

Jag har tagit sommarlov. Nu jag skrev till dig
men du svarade för. Sent jag ville helst bara veta hur du mådde och om vi ses i.
Sommar kom hem kom till mig kom vid mig
varför är du som. Knark som cigaretten som premiärröktes i.
Fredags som värme och stick i kinden i halsen i foten för den har. Somnat i väntan på ditt.
Chattsvar tvärlagd över höger. Knä andra knäet pekar mot dig och det sägs betyda.
Någonting.
bEtYdA nÅgOnTING
Fuck you vill jag.
Säga det har gått tio minuter och nu är du offline.
igen och igen och om igen
Jag undrar om jag bara inbillar. Mig i mig bankar du så hårt och du ringde mig/jag ringde dig
natten 
till 
lördag 
jag var full dum trogen trots. Allt du är allt och samtidigt den som :
fuck. You
Jag har tagit sommarlov. Nu jag skrev till dig
igen

men du svarade för. Sent jag ville helst bara veta hur du mådde 
igen och igen och om igen
och om vi ses i. 
Sommar kom hem kom till mig kom vid mig kom igen DÅ
Tusen läxor och uppgifter. Kvar tecken och sagor om människoälgvänner borde fylla mina. Tankar 
jag kan bara inte ctrl+alt+delete. Toi
det stör mig jag. Önskar låt
Let's twist again

10 kommentarer:

  1. du skriver så vackert. lite så att det skär inuti en. inuti mig i alla fall.

    (vill träffa dig någon dag, även om det kanske är en läskig tanke)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tankarna studsar hårt i mig med, och jag vet inte om det är bra eller dåligt att det tärande svidande förmedlas genom orden. eller nåt. vill ju inte att elefantflickan ska ha ont.

      (ja)

      Radera
  2. Som svar på ditt: Det är gatan utanför mitt fönster och himmlen visar sig så ungefär varje soliga solnedgång. Det är fint och svalt.

    Som kommentar på ditt: Du skriver fint och jag blir förundrad över de så väl utvalda orden. De finns liksom inte, känns det som.

    SvaraRadera
    Svar
    1. fint och svalt och drömskt analogt är det. den var är fantastiskt bra.
      åh, vad du är snäll. sprider lite glädje i mitt omlopp bland alla dessa förvirrade blodkroppar.

      Radera
  3. Du är som luft i mina lungor med dina ord.

    SvaraRadera
    Svar
    1. du är en sådan som får fingrarna att återfå lite av den banala energin. som en mild sockerkick. tack.

      Radera