torsdag 2 februari 2012

2.2.12

Lyssnar på podcast vid namn Crazy Town och förälskar mig på nytt i Josefin och Kringlan men borde egentligen läsa på och plugga och framförallt PRODUCERA mycket text /på lite tid/ som handlar om skolrelaterade saker. Bland annat. Klämma ur mig en och annan rad.
Jag nyser sönder mina hjärnceller och undrar
varför
ska jag skriva dessa viktigheter då jag inte riktigt kan tänka?
Himla officiella saker som finns. Och det värsta är att mitt uppe bland all ilska och utanork som jag känner inför detta tycker jag att det är otroligt intressant och givande. Och möjligt är att jag förstår det viktiga och intresserande Boxarupproret i Kina mer och mer för varje ord som går in genom ögonen, 
men för varje ord som spottas ut ur munnen dör en dubbel hjärncell
(och skavsår får jag kring näsan och ögonen, 2x2 2x2 2x2)
och varför
varför ska jag skriva dessa viktigheter då jag inte riktigt kan tänka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar