tisdag 3 januari 2012

3.1.12

Idag har jag ätit torkade tranbär ur min gräsandskopp som egentligen inte är en gräsand men nästan. Har skrivit på en idé som jag hittade i min fantastiska star-wars-moleskine och tittat på film. Även sprungit ärenden på stan och fikat med en vän, fikas så som i att jag beställer deras största latte och hon mellanstorleken - jag får enochenhalv liter och hon en halv. Sjuka mängder, men sådant uppskattar jag verkligen. Jag köpte även ett par skor som jag fingrat på i en mycket lång tid och som nu var sista paret i butiken (det säger väl någonting om hur ickepersonliga de är, eller? Får hoppas att det är turister som köpt upp resten av lagret. Hehe). Dock kan jag inte ha dem än, och speciellt inte imorgon då det förväntas bli en av vinterns absolut värsta stormar här i vår lilla kuststad. Med snö och regn och bitande vindar, ni vet. Jag längtar tills att få vakna upp och höra det där stora storma utanför fönsterrutan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar